تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت2024-05-03

افزایش تعامل در اینستاگرام؛ ۱۳ راه‌کار طلایی برای جذب مشتریان بیشتر!

قبل‌ازاینکه به موضوع افزایش تعامل در اینستاگرام بپردازیم، اجاره دهید منظور از تعامل را توضیح دهیم. تعامل در اینستاگرام به‌معنای برقراری ارتباط فعال و دوطرفه بین شما و مخاطبان‌تان است. این تعامل می‌تواند به شکل‌های مختلفی ازجمله لایک کردن پست‌ها، کامنت گذاشتن، اشتراک‌گذاری محتوا، پاسخ دادن به دایرکت‌ها، شرکت در نظرسنجی‌ها و تعامل با استوری‌ها صورت گیرد. در واقع، هرگونه اقدامی که نشان‌دهنده واکنش مخاطب به محتوای شما باشد، نوعی تعامل محسوب می‌شود. تعامل در اینستاگرام فراتر از یک عدد ساده است و نشان‌دهنده علاقه و مشارکت مخاطبان به محتوا و برند شماست. تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یکی از روش های موثر دیجیتال مارکتینگ می تواند به افزایش تعامل کاربران با محتوای شما منجر شود.

استفاده از استوری‌ها می‌تواند باعث جذب بیشتر فالوورها و ارتقاء ارتباطات روزانه با آنها شود. شما از چه راه‌کاری برای افزایش تعامل کاربران استفاده می‌کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا این مقاله‌ را کامل‌تر کنیم. در سال‌های گذشته تعامل کاربران به معنای فالو کردن و لایک پست‌ها بود اما در سال 2024 این تعریف، یک تعریف کامل نیست. در سال اخیر ابزاری به اسم Save post در اینستاگرام اضافه شد که کاربران می‌توانستند پست مورد علاقۀ خود را ذخیره کنند و دوباره آن را ببینند.

طبق گزارش فرستر (Forrester) به طور متوسط اینگیجمنت ریت یا نرخ مشارکت در اینستاگرام (که شامل لایک‌ها، کامنت‌ها و دفعات اشتراک گذاری یک پست می‌باشد) چیزی در حدود ۴.۲۱ درصد محاسبه شده است. این یعنی ۱۰ برابر بیشتر از فیسبوک،‌ ۵۴ برابر بیشتر از پینترست و تقریبا ۸۴ برابر بیشتر از توییتر. بهتر است بدانید که افزایش این نرخ نیازمند یک برنامه و استراتژی میباشد . یک استراتژی و برنامه کامل برای تعامل در شبکه اجتماعی بدون شک به تمامی روابطی که در شبکه خود دارید کمک می کند .

بنابراین اگر به دنبال رشد چندبرابر در کسب و کار خود هستید از این پلتفرم غافل نشوید. نرخ تعامل نشان ‌دهنده میزان تاثیرگذار پیج روی کاربران دیگر است. طبیعتاً هر چقدر تعامل در اینستاگرام بیشتر باشد، نشان می‌دهد که کاربران علاقه بیشتری برای تعامل با شما دارند. در واقع، نشان ‌دهنده میزان محبوبیت پیج در میان کاربران است که اینستاگرام هم به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهد. افزایش تعامل اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا ارتباط موثر و پایداری در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید.

با استفاده از این دوره‌ها شما تبدیل به یک ادمین همه فن حریف می‌شوید. هر سوالی درباره این موضوع داشتید، حتماً در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. وقتی شات می‌شوید، ممکن است افراد جدید در پست‌ها یا دایرکت برای شما پیام بگذارند. سریع و محترمانه پاسخ دهید تا ارتباطی قوی‌تر با آن‌ها برقرار کنید.

برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید. هنگامی که مخاطب تبلیغات همسان یا نیتیو را مشاهده می‌کند، معمولاً تصور می‌کند که این محتوا پیشنهادهایی از سمت موتور جستجوی گوگل، سایت میزبان یا شبکه‌های اجتماعی است. تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص می‌شود که این یک محتوای تبلیغاتی است. این یکی از ویژگی‌های جدید اینستاگرام است که می‌توانید با کسی یک پست مشترک منتشر کنید. در این روش، پست در هر دو صفحه نمایش داده می‌شود و به طور هم‌زمان به مخاطبان هر دو پیج دسترسی دارد. اگر یک فروشگاه موبایل دارید، هدیه‌ای مثل یک موبایل، هندزفری یا گجت هوشمند انتخاب مناسبی است.

تبلیغات پولی در فروش تاثیر بیشتری دارد و سریع‌تر از بازاریابی ارگانیک، نتیجه می‌دهد. تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوری‌های یک بلاگر نمونه‌هایی از این نوع بازاریابی هستند. افزایش تعامل در اینستاگرام، فراتر از یک عدد ساده است و کلید موفقیت در این پلتفرم محسوب می‌شود.

برای ساختن جامعه خود در اینستاگرام وقت بگذارید، انگار قرار است کار خاص و مهمی را شروع کنید. می‌توانید از طرفدارانتان سوال بپرسید، از پشت‌صحنه کارتان عکس بگذارید یا در ویدیوهای کوتاهی به سوال‌های مهم پاسخ دهید. کارزارهای کوچک برگزار کنید، نظرسنجی انجام دهید، از ‌فالوئرها بخواهید چیزی را حدس بزنند. همانطور که می‌دانید یکی از فاکتورهای مهم و تأثیرگذار در محاسبه‌ی نرخ تعامل، تعداد سیوها یا همان ذخیره‌سازی‌ها می‌باشد. اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که کاربران آن را بپسندند و ذخیره کنند، گام بزرگی در مسیر افزایش نرخ تعامل پیج خود برداشته‌اید. سعی کنید محتوایی تولید کنید که در زمان‌های مختلف کاربرد داشته باشد.

مسلم است که شما اگر همه ی موارد را رعایت کنید اما در زمان اشتباهی محتوای خودتان را برای مخاطب ارسال کنید آنوقت دیگر نمیتوان انتظار آمار مناسبی را داشت. شما باید زمان های مختلف را تست کنید تا بهترین زمان ممکن را برای ارسال محتوای خود پیدا کنید. سعی کنید از نرم افزارهای طراحی برای خلق محتوای خاص و جذاب استفاده کنید. همینطور میتوانید از فیلترهای مختلف اینستاگرام نیز استفاده کنید. این ابزار میتوانید به شما در طراحی لندینگ پیج (صفحه فرود) کمک بسیار زیادی کند.

استفاده از این استیکر، فرصتی عالی را برای فالوورهای شما پدید می‌آورد که برندتان را بهتر بشناسند و اطلاعات بیشتری در مورد محصولاتتان به دست بیاورند. در این بخش به راه‌های بهبود استراتژی اینستاگرامتان و نحوه افزایش مشارکت می‌پردازیم. به عنوان مثال ممکن است ، یک کاربر چندین‌بار محتوای شما را مشاهده کند.

با ما همراه باشید تا با تکنیک‌های افزایش تعامل با مخاطبان در اینستاگرام آشنا شوید و به اهداف خود در این پلتفرم دست یابید. استفاده از این ویژگی‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان جدیدی جذب کرده و تعاملات خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، ابزارهایی مانند Reels و خرید آنلاین از طریق اینستاگرام، فرصت‌های جدیدی را برای افزایش تعامل ایجاد کرده‌اند. اگر شما به تمام نکات گفته‌ شده توجه کنید، می‌توانید شاهد افزایش اینگیجمنت در اینستاگرام باشید. برای افزایش نرخ اینگیمنت در اینستاگرام هنگام شروع راه اندازی یک پیج می توان به راهکارهایی مثل خرید لایک و خرید بازدیدکننده لایو نیز اشاره کرد. در این مطلب سعی کردیم روش‌هایی را برای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام به شما آموزش دهیم.

از آنجا که Instagram عمدتا مبتنی بر محتوای بصری است، محبوب ترین ویژگی آن گزینه های فیلتر تصویر است که تصاویر و ویدیوهای شما را به صورت منظم و با استفاده از نظر و هویت، متمایز نشان می دهد. بنابراین در نظر گرفتن تاثیر نظرات در سطح تعامل خود بسیار مهم است. مانند لایک، اندازه گیری کاملا کمی از محبوبیت پست خود را ارائه می دهند، نظرات می توانند بینش عمیق تر از این داشته باشند که پست خوبی بود یا نه.

اگر به درستی استفاده شود، می توانید ترافیک جدی ایجاد کنید اما اگر زیاده روی کنید، نتیجه ای کاملا برعکس خواهد داشت! ایجاد مطالب مرجع که مخاطبان ترغیب به ذخیره آن ها شوند، می تواند باعث افزایش مشارکت مخاطب نیز شود. این تعداد بالا باعث می‌شود که فرض بگیریم رقبای شما در بعضی از این پلتفرم‌ها حضور ندارندو این یعنی “وجود یک بازار بدون رقیب برای شما”. عدم محدودیت و نقش شبکه‌های اجتماعی در گسترش نوآوری‌ها سبب شده تا صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کارها برای پیشبرد تجارت الکترونیک خود به این شبکه‌ها متوصل شوند. اینکه کدام اینفلوئنسر در کدام بازه زمانی می‌تواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد، همواره یک موضوع چالش برانگیز برای کسب و کارهاست.

فالوئرهای شما مایل نیستند تا با یک سازمان بدون چهره در ارتباط باشند بلکه آنها می خواهند با افراد واقعی در شبکه های اجتماعی صحبت کنند. ارتباط دوطرفه نشان می دهد که یک شخص واقعی پشت صفحه نشسته است و همین مسئله باعث افزایش اعتماد آن ها نسبت به برند شما خواهد شد. البته، شبکه های اجتماعی فقط برای اختصاص به امور مشتریان نیست بلکه می توانید از آن برای افزایش آگاهی از برند (Brand awareness) خود استفاده کنید . تعامل در اینستاگرام یعنی چی؟ اگر از اینستاگرام استفاده می کنید، حتما می دانید که این برنامه بیش از یک پلتفرم برای ذخیره زیباترین عکس های شماست.

گزینه Live Video Instagram Stories می تواند برای نمایش های بزرگ در مورد محصولات و خدمات جدید بسیار مفید باشد. یا میتوانید از یک آگهی پیشین برای محتوای سرپرستانه و استراتژیک استفاده کنید. Instagram Stories می تواند فیلم ها و عکس ها را به یک آگهی واحد یا فیلم های مستقل 60 ثانیه خنثی کند. آخرین ویژگی، تلویزیون Instagram ایده آل برای ویژگی های طولانی است.

انتشار محتوای تولیدشده توسط کاربران

به این مسئله به این شکل نگاه کنید که مخاطب شما را با کمک هایلایت‌ها می‌شناسد و متوجه می‌شود پیجی پاسخ‌گو هستید؛ این مسئله باعث می‌شود با پیج شما بیشتر تعامل داشته باشد. مخاطبان قبل از اینکه فالوور شما شوند و در نتیجه بیشتر با شما تعامل کنند، به پیج نگاه می‌کنند؛ پس باید آن را بهینه و آماده کنید. محتوای ویدئو باعث می شود طرفداران شما در مدت زمان بیشتری به تماشای نمایه شما ادامه دهند، که این بدان معنی است که درگیر شدن بیشتر است.

با افزایش تعامل، به یک جامعه فعال دست می‌یابید و از مزایای متعدد دیگری نیز بهره‌مند خواهید شد. در ادامه، مهم‌ترین مزایای افزایش تعامل کاربران در اینستاگرام را ذکر خواهیم کرد. اینستاگرام ابزارهای متنوعی برای تبلیغات ارائه می دهد که می توانند به افزایش تعامل کاربران کمک کنند. از جمله این ابزارها می توان به استوری های اسپانسری پست های تبلیغاتی و تبلیغات ویدیویی اشاره کرد. هر یک از این ابزارها ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند که می توانند به بهبود عملکرد تبلیغات شما کمک کنند.

تقریبا تمام کارآفرینان امروزی معتقدند که این روش کارآمد و مفید است. در سوی مقابل، صفحه @NatGeo استراتژی بهتری را در نظر گرفته و روزانه به طور متوسط ۵ الی ۷ پست را در صفحه خود منتشر می‌کند. همین باعث شده تا این حساب با حدود ۱۳۵ میلیون فالوور، اینگیجمنت ریتی در حدود ۰.۲۴ درصد داشته باشد. شما میتوانید اکانت های فالوئرهای رقبا و مخاطبان خود را هدف قرار دهید.

از قدرت هشتگ ها استفاده کنید

از مهم‌ترین فاکتورها می‌توان به نرخ تعامل اشاره کرد که نقش مهمی در دیده شدن پیج دارد. نرخ تعامل هم بر اساس تعداد فالوور، لایک، میزان کامنت‌های دریافتی و به اشتراک گذاشته شدن پست توسط کاربران اندازه‌ گیری می‌شود. ✅ بهترین روش برای افزایش تعامل در اینستاگرام خرید تعامل، انتشار محتوای قابل اشتراک، نوشتن کپشن جذاب، استفاده از هشتگ‌های هدفمند و سایر راه‌های معرفی‌شده در مقاله است. شبکه‌های فضای مجازی با این که به صورت مستقل از هم فعالیت می‌کنند، اما پیوندهایی وجود دارد که آن‌ها را به یکدیگر مرتبط می‌سازد. اگر بتوانید از این ارتباط استفاده نمایید و از دیگر شبکه‌های مجازی برای اینستاگرام خود مخاطب جذب کنید، قدم بزرگی در راه پیشرفت پیج خود و افزایش نرخ تعامل برداشته‌اید. هر از چند گاهی ویدیوهای لایو برگزار نموده و با مخاطبین پیج خود گفتگو کنید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran
{

محتوایی منتشر کنید که ارزش ذخیره سازی داشته باشند

|}

برای افزایش تعامل فالوورها راه‌هایی وجود دارد، هم پست و هم استوری! یک روش عالی برای دریافت بازخورد از مخاطبان شما استفاده از نظرسنجی ها است. شما می توانید آنها را از محصولات مورد علاقه خود بپرسید، چه چیزی در مورد محتوایی که پست می کنید لذت می برید و چه چیزی می خواهید بیشتر ببینید. پس از آن میتوانید از این بازخورد استفاده کنید تا پستهای آیندهتان را برای رسیدن به حداکثر تعامل ایجاد کنید. بسیاری از کسب و کارهای کوچک – از کافی شاپ ها تا هنرمندان آرایش تا فروشگاه های لباس مطرح و همچنین افراد بزرگ،هواداران خود را با مهارت فراگیر درگیر (در تعامل) کرده اند.

محتوای قابل اشتراک باید بسیار با آنچه مخاطب شما دوست دارد و به آن نیاز دارد مرتبط باشد. به علاوه، اکنون می توانید چند بار که پست شبکه شما در استوری ها به اشتراک گذاشته شده است را ردیابی و اندازه گیری کنید، پیگیری و اندازه گیری محتوای با بهترین عملکرد نیز ساده تر می شود. پست جدید و ویژه‌ای قرار است بگذارید یا رویدادی مثل فروش ویژه، افتتاح شعبهٔ حضوری یا گردهمایی با مخاطبان در راه است؟ از مدتی قبل در استوری با شمارش معکوس آن را اطلاع‌رسانی کنید. به کسانی که روی شمارش معکوس کلیک کنند، در زمانی که تعیین می‌کنید، آن موضوع یادآوری می‌شود. این کار را برای هر پست انجام دهید تا بفهمید کدام استراتژی‌ها در افزایش تعامل اینستاگرام برای شما موثر بوده است تا آن استراتژی را بیشتر انجام دهید.

با به کارگیری استراتژی‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، شما می‌توانید فالوورهای بیشتری جذب کرده و ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید. هر یک از این استراتژی‌ها می‌تواند تأثیر زیادی در موفقیت صفحه شما داشته باشد و باعث شود برند شما در این پلتفرم دیده شود. از تولید محتوای جذاب تا همکاری با اینفلوئنسرها، هر اقدام بهبود تعامل می‌تواند به رشد پیوسته شما در اینستاگرام منجر شود.

اطلاعات پست های شبکه اجتماعی‌تان را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.درباره شبکه‌های اجتماعی خود در وبلاگتان بنویسید. از تعدادی ازشبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب برای تبلیغ محتوای پست های شبکه‌های اجتماعی دیگر خود، مانند اینستاگرام استفاده کنید. در نتیجه، ترافیک بیشتری در صفحه های شبکه اجتماعی خود خواهید داشت و به دلیل این افزایش ترافیک، افراد بیشتری صفحه شما را دنبال خواهند . استفاده از Call to Action (CTA) یا دعوت به اقدام در کپشن‌های اینستاگرام، یکی از روش‌های مؤثر افزایش تعامل در اینستاگرام است. این‌کار باعث می‌شود که مخا طبان از حالت مشاهده‌گر خارج و به‌طور فعال با پست شما درگیر شوند.

این نوع پست‌ها معمولاً شامل دعوت به مشارکت در مسابقه و اشتراک‌گذاری اطلاعات خاص می‌شوند که باعث جلب توجه و افزایش فالوورها می‌شود. همچنین، جوایز جذاب می‌تواند انگیزه بیشتری برای مشارکت در مسابقات ایجاد کند. یکی از روش‌های مهم برای جذب تعامل بیشتر، انتشار پست‌ها در زمان‌های مناسب است.

اطلاعات کلی مانند محل زندگی و بازه‌ سنی آن‌ها را از Insight پیج خود استخراج کنید .طبیعی است برای افزایش تعامل مخاطبین یک پیج، باید محتوایی که آن‌ها می‌پسندند را منتشر کنید. هر حساب کاربری‌ای، مخاطبان و دنبال‌کنندگان منحصربه‌فردی دارد که در زمان‌های متفاوت از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. همچنین اگر کسب و کارتان در وسعت بین‌المللی مشغول به کار است، کسر بزرگی از دنبال‌کنندگان شما در مناطق زمانی متفاوتی نسبت به مقر شما زندگی کنند.

هرچه کپشن طولانی‌تر باشد، مخاطبین بیشتر با محتوای پیج شما آشنا خواهند شد. همین عامل، باعث افزایش نرخ تعامل در پیج اینستاگرامی شما می‌شود. از آنجایی که ریلز یک نوع محتوای جذاب است، از جدیدترین راه های افزایش میزان تعامل در اینستاگرام می باشد و در فید خبری بالاتر از یک ویدیوی استاندارد قرار می گیرد. از طرفی گاهی ریلزها مانند پست ها برای همه افراد نمایش داده نمی شود.

    {
  • ایفلوئنسرها افراد خاصی  هستند که می‌توانند کسب‌و‌کار شما را با سرعت و کیفیت به مراتب بیشتری گسترش دهند.
  • |}
  • استوری‌ها به دلیل مدت زمان محدود و قابلیت‌های تعاملی مانند نظرسنجی‌ها و سوالات، یکی از ابزارهای قدرتمند برای افزایش تعامل در اینستاگرام محسوب می‌شوند.
  • جایی که نظرات علایق فالوورها پیرامون محتوای شما را نشان می دهند، اشتراک گذاری/ پست مجدد شاخص خوبی برای تمایل خود برای ارتباط با نام تجاری شما خواهد بود.
  • {
  • با عکس‌هایتان داستانی را بیان کنید و احساس یا ایده‌ای را نشان دهید.
  • |}{
  • همچنین پیدا کردن بهترین زمان انتشار پست هم کمک زیادی به بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام می‌کند.
  • |}
  • به‌علاوه کار با آن‌ها راحت است و مخاطب بدون دردسر گاهی فقط با یک لمس می‌تواند به آن‌ها واکنش نشان دهد.

از طریق فرمول های زیر می توانید به صورت دستی نرخ تعامل یک یا چند پست را در اینستاگرام محاسبه کنید. برای افزایش اینگیجمنت تکنیک‌هایی وجود دارد که به طور طبیعی باعث بالا رفتن نرخ اینگیجمنت می‌شود. اما باید به خاطر داشته باشید افزایش واقعی اینگیجمنت کاری است که نیازمند حوصله و زمان است. لازم به ذکر است اگر بخواهید نرخ تعامل کل صفحه را محاسبه کنید کارتان سخت‌تر شده و استفاده از این فرمول امکان پذیر نمی‌باشد. در چنین حالتی توصیه می‌کنیم از سایت هایی که این کار را انجام می‌دهند کمک بگیرید.

نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد ایده‌هایی برای افزایش تعامل کاربران با شما در شبکه‌های اجتماعی است. افزایش تعامل در اینستاگرام مستلزم ترکیب خلاقیت، درک عمیق مخاطب و استفاده هوشمندانه از ابزارهای این پلتفرم است. به‌یاد داشته باشید که تعامل در اینستاگرام یک فرآیند مداوم است و نیاز به تلاش و پشتکار دارد. با آزمایش روش‌های مختلف و توجه به بازخورد مخاطبان، می‌توانید به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید.

اینگونه نشان میدهید که شما در کار خود حرفه ای هستید و همین دلیل باعث افزایش اعتماد مخاطب شما می شود. هشتگ های درست و به خصوص مرتبط، میتوانند در رشد کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. همه این موارد در نهایت باعث افزایش ریچ در اینستاگرام خواهند شد.

این ساعت را می‌توانید با استفاده از اینسایت اینستاگرام پیدا کنید و در بخشی از تقویم محتوای خود قرار دهید. همچنین در ساعت اولیه انتشار محتوا باید حواستان باشد که پاسخ کامنت‌ها را در همان لحظه بدهید. در این صورت کمک بسیار زیادی به دیده شدن پست و بهبود تعامل در اینستاگرام می‌کنید. به این ترتیب فالوورهای پیج با سرعت بسیار کمی افزایش خواهند یافت.

یکی از راه‌های مؤثر برای افزایش تعامل با مخاطبان در اینستاگرام، برگزاری نظرسنجی است. با طرح سؤالاتی جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف، می‌توانید آن‌ها را به مشارکت فعالانه تشویق کنید و نظرشان را در مورد موضوعات مختلف جویا شوید. نظرسنجی‌ها نه‌تنها به شما کمک می‌کنند تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید، بلکه باعث ایجاد حس تعلق و مشارکت در بین آن‌ها نیز می‌شود. همچنین، می‌توانید از نتایج نظرسنجی‌ها برای بهبود محتوا و تصمیم‌گیری‌های بهتر در مدیریت آنلاین‌شاپ خود استفاده کنید.

پس بهتر است در بازه‌های زمانی مشخص، هشتگ‌ها را اندکی تغییر دهید تا اینستاگرام از اصالت حساب کاربری شما مطمئن شود. حساب کاربری @FashioNova یک برند فعال در زمینه فروش لباس است که به صورت متوسط روزانه ۳۰ پست در صفحه‌اش منتشر می‌کند. شاید پیش خود فکر کنید که فالوورها حوصله بازدید از این همه پست را ندارند و پس از مدتی از دنبال کردن این صفحه دست می‌کشند. اما این صفحه بیش از ۱۸ میلیون فالوور دارد و اینگیجمنت ریت آن نیز چیزی در حدود ۰.۰۷ درصد است. کی از افزایش فروش بدش میاد؟ فروش بیشتر نیاز به بالا بردن نرخ مشارکت در اینستاگرام دارد.

در زیر تعدادی از راه‌های استفاده از این استیکرها را به شما معرفی می‌کنیم. وقتی شات می‌شوید، بسیاری از بازدیدکنندگان ابتدا به هایلایت‌های شما نگاه می‌کنند. صرفاً شات شدن کافی نیست؛ باید استراتژی داشته باشید و بدانید چگونه از این فرصت بیشترین بهره را ببرید. اگر کاربر دچار سوءتفاهم شده، پاسخی قانع‌کننده دهید و آن را برطرف کنید.

از مهم ترین راه های افزایش تعامل در اینستاگرام ایجاد پست هایی ویدیویی است. در واقع پست های حاوی ویدیو حدود ۳۸ درصد بیشتر از تصاویر، درگیری با مخاطب را ایجاد می کنند.میلیون ها ابزار برای کمک به شما در ترکیب صحنه ها، اضافه کردن موسیقی یا متن برای ویرایش ویدیوها وجود دارد. در ابتدای راه اندازی اینستاگرام اینگونه نبود و بیشترین تاثیر مربوط به لایک می شد.

از آن‌ها بخواهید تصاویر و ویدیوهای برندتان را در صفحات خود به اشتراک بگذارند و برایتان تبلیغ کنند. برای شناساندن بیشتر برند، از هشتگ‌های مخصوص برندتان استفاده کنید. این هشتگ‌ها کمک می‌کنند محتوایی که کاربران درباره برندتان به اشتراک می‌گذارند، به‌راحتی پیدا و دیده شود. اینفلوئنسرها مخاطبان بسیار فعالی دارند که کاملا به درد شما می‌خورد. دنبال اینفلوئنسرهای معتبر صنعت خود باشید و با آن‌ها مشارکت کنید. اینفلوئنسرها نه‌تنها به شما کمک می‌کنند به مخاطبان مطلوب خود دسترسی پیدا کنید، بلکه مخاطبین جدیدی را خارج از محدوده تخصصی و مشخصات جمعیت شناختی موردنظرتان به شما معرفی می‌کنند.

بعد از شات شدن، اولین چیزی که بازدیدکنندگان جدید می‌بینند، محتوای شماست. اگر پست‌ها و استوری‌های شما جذاب و مفید نباشند، ممکن است علاقه‌ای به فالو کردن شما پیدا نکنند. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکرده‌اید، بهتر است آن را شات نکنید.

و با بیش از 4/2 میلیارد عکس روزانه و 50 میلیارد پست به اشتراک گذاشته شده تا به امروز، شما می خواهید در آن عمل کنید. در حقیقت، مزیت استفاده از ارتباط مستقیم با مشتریان، تبدیل آنها به مشتریان وفادار کسب‌و‌کار شماست. آنها با اشتراک‌گذاری محتوای منتشر شده شما به دوستان خود، نقش مهمی در دیده شدن کسب‌و‌کار شما دارند.

اگر قرار است صفحه‌ای را شات کنید، ابتدا نگاهی به کیفیت محتوای آن بیندازید. آیا پست‌های جذاب، منظم و مرتبطی دارد؟ آیا محتوای آن ارزشمند است؟ شات کردن صفحه‌ای با محتوای ضعیف ممکن است اعتبار شما را هم تحت تأثیر قرار دهد. قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحه‌ای که معرفی می‌کنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند.

هر چقدر ارتباط شما با کاربران قوی‌تر باشد، شانس تبدیل شدن فالوورها به مشتریان بالقوه کسب‌ و کارتان بیشتر می شود. چرا که ارتباط دو طرفه است و به مرور زمان می‌توانید نظر و اعتماد کاربران بیشتری را جلب نمایید. از طرفی، بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام کمک زیادی به افزایش آگاهی از برند (Brand awareness) می‌کند که بخشی از موفقیت پیج اینستاگرامتان است.

این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد و می‌تواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. پاسخ دادن به کامنت‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش تعامل در اینستاگرام است. در حقیقت وقتی به کامنت‌های فالوورهای خود پاسخ می‌دهید، نشان می‌دهید که به نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها اهمیت می‌دهید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات در اینستاگرام