نحوه پرداخت بهای خرید و مبنای گواهی درآمد و مبنای این سند را مطالعه کرده اید. بدون آن، بین جاده های من تجارت کنید. CRM یا CRM برای رتبه کالا، عینک و رادیو برای خریداران و به واسطه اجبار شرکت خود در دسترس است. با توجه به سوابق ثابت شده خریداران آن، این خودرو بهتر است.
از ابتدای سال 2023، منتظر افزایش بازار CRM با نرخ مرکب 13.9٪ است. انتظار می رود تاسال 2030، در واقع، با 163.16 میلیارد دلار فشرده.
در دنیای امروز این شرکت ها با خریداران مهم ترین و مهم ترین اقلام مانند هود، رفتار، سایبان و غیره در ارتباط هستند. در حال حاضر شرکت من به امکان خرید مطمئن ترین محور بسیار نزدیک است. در واقع، در پرتو سناریوهای آن، شرکتهای آن سالها عملیات و استراتژیهای تجربه خرید خود را در عصر جدیدی از دادهها و کاربردها به طور کامل توسعه دادهاند. Banabrain در اینجا یک توضیح است:
نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) چیست؟
CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)، همچنین به عنوان نرم افزار مدیریت مشتری شناخته می شود، ابزاری است که به جذب تمام نقاط تماس مشتری و استفاده از آنها برای بازاریابی، فروش و خدمات کمک می کند. CRM میتواند با مرتبسازی و بوتسازی فرمهای کسبوکار که از وفاداری و وفاداری مصرفکننده حمایت میکنند، به کاهش هزینهها و افزایش کسبوکار کمک کند.
به طور خلاصه، ترتیبات CRM می تواند بازده سرمایه سرمایه گذاری شده را از طریق اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون خدمات مشتری و اتوماسیون نیروی فروش منتقل کند. به ناچار برخوردهای شگفت انگیز مشتری را منتقل کنید. CRM می تواند به شما کمک کند تا هر مشتری را نه تنها به یک مشتری راضی، بلکه به یک طرفدار تبدیل کنید.
Microsoft Dynamics و Salesforce دو مورد از محبوب ترین و قدرتمندترین CRM در میان بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر CRM موجود هستند
آیا آماده هستید تا کسب و کار خود را با استراتژی های موثر CRM به سطح بعدی ببرید؟
همین امروز با تیم مشاوران متخصص ما تماس بگیرید و پتانسیل کامل روابط مشتری خود را باز کنید.
سیستم CRM چه کاری انجام می دهد؟
هر کسب و کار خوب با ایجاد ارتباطات فوق العاده با مشتریان شروع می شود. رابط شما با افرادی که به محصولات/خدمات شما نیاز دارند بسیار مهم است. مهم نیست که کسب و کار شما در چه مرحله ای است، حفظ مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است.
استفاده از CRM می تواند در این زمینه کمک کند، که منجر به فروش و رشد بهتر برای شرکت شما می شود. با توسعه و رشد سازمان شما، این انجمن های تجاری پیشرفته تر و پیچیده تر می شوند و مدیریت روابط دشوارتر می شود. CRM یک راه حل مداوم برای پیچیدگی فزاینده ای که ممکن است ایجاد شود ارائه می دهد.
اپلیکیشنهای CRM که شامل شبکههای اجتماعی و دسترسی به موبایل هستند، بهرهوری فروشندگان را تا ۲۶.۴ درصد افزایش میدهند.
برای شرکت های بزرگتر، روابط با مشتری فقط تبادل بین خریدار و فروشنده نیست. در طول زمان در هر سازمانی که با آن کار می کنید، شروع به تعامل با گروهی از انجمن ها می کنید.
شما باید داده ها را به صورت متقاطع بین گروه های مختلف در انجمن خود که به مشتریان یکسان دسترسی دارند منتقل کنید.
یک چارچوب CRM می تواند به عنوان مرکز عملیاتی اولیه برای برخورد با بسیاری از ارتباطاتی که در یک تجارت در حال توسعه رخ می دهد، عمل کند.
سیستم CRM چه کاری انجام می دهد؟
محدودیت های CRM
عملیات پشتیبان مانند تولید، انبارداری، حمل و نقل، مهندسی یا امور مالی برای کمک به CRM در نظر گرفته نشده است. البته، فناوری های CRM نمی توانند آنچه را که نمی توانند نظارت کنند، کنترل کنند. بنابراین، اگر افراد با سرنخها یا معاملات خارج از آن سیستم کار کنند، اثربخشی سیستم را برای کل تیم کاهش میدهد.
برخی از برنامه های CRM فقط برای مدیریت داده ها استفاده می شوند. برای کمک به کارآفرینان در مدیریت مؤثرتر کل تجارت خود، سیستم CRM همه کاره عملکردهای مهمی مانند صفحات فرود، قیمتها و صورتحساب را نیز ارائه میکند.
پلتفرم CRM چگونه کار می کند؟
یک CRM قدرتمند بیش از جمع آوری داده ها انجام می دهد. همچنین به شما کمک می کند از آن برای ارائه ارتباطات مناسب در زمان های مناسب برای شخصی سازی در مقیاس به مشتریان احتمالی و مشتریان خود استفاده کنید.
- تیم های فروش را برای مشتریان آینده دار هدف قرار دهید
- چرخه فروش را نصف کنید (بازده زمانی)
- نظارت، ارزیابی و بهبود نتایج
CRM قبل از اینکه به شما کمک کند آنها را در مسیری از پیش تعیین شده برای خرید هدایت کنید تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد سرنخ های شما جمع آوری می کند. از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها برای تجزیه و تحلیل داده های مشتری و ایجاد بینش استفاده می کند.
به مدیریت وظایف مربوط به تعامل با مشتری کمک می کند، همکاری بین اعضای تیم را امکان پذیر می کند و گزارش هایی را برای کمک به شرکت ها در تصمیم گیری آگاهانه در مورد استراتژی های فروش و بازاریابی تولید می کند.
ما خواهیم گفت که یک پلت فرم CRM مدیریت داده های مشتری را ساده می کند و به شرکت ها کمک می کند تا روابط با مشتری را بهبود بخشند، تجربیات مشتری را افزایش دهند و درآمد را افزایش دهند.
چرا CRM برای بازاریابان مهم است؟
با هر کمپینی که راهاندازی میکنید و هر تعاملی که با مصرفکننده حاصل میشود، اطلاعات مفیدی را به عنوان یک بازاریاب جمعآوری میکنید (از جمله کلیکها، بازدیدها و خریدها در میان مشتریان جدید، موجود و بالقوه).
یکی از مهمترین منابعی که برای بهبود بازاریابی و فروش و گسترش شرکت خود دارید ، درک شما از مشتریانتان است. ممکن است با جمعآوری و سازماندهی مؤثر دادههای خود، از جمله مواردی که آنها دوست دارند، به دنبال چه چیزی میگردند، پیامهایی که به آنها میگوید چه چیزی را باید بدانند و کجاها هنوز کوتاهی میکنید، همه چیزهایی را که باید در مورد ترجیحات مصرفکنندگان بدانید، بیاموزید.
هر چه زودتر بتوانید از این داده ها برای بهبود تجربه مشتری و ایجاد روابط بیشتر و بهتر با مشتریان استفاده کنید، بهتر می توانید ضبط، سازماندهی و درک آن را از طریق پلت فرم CRM خود شروع کنید.
CRM چگونه فروش و بازاریابی را آسان تر می کند؟
نرم افزار CRM بدون ایجاد تیم های بزرگ یا زیاده روی در تبلیغات، فروش و بازاریابی شما را افزایش می دهد . شما می توانید یک موتور فروش و بازاریابی بسازید که با ادغام CRM خود با اتوماسیون فروش و بازاریابی، فروش را به سطح جدیدی برساند.
چگونه CRM فروش و بازاریابی را آسانتر میکند
حراجی
استفاده از نرم افزار CRM برای فروش ، دید، اولویت بندی و پیگیری را در کل فرآیند فروش بهبود می بخشد.
حدود 82 درصد از سازمان ها از CRM برای گزارش های فروش استفاده می کنند .
1. بزرگتر ببینید
یک CRM به تیم فروش شما دیدی را می دهد که آنها برای کار در بهترین حالت خود نیاز دارند. اگر مالک حساب تغییر کند، داشتن تمام اطلاعات سرنخ ها و مشتریان شما در یک مکان، جابجایی را برای همکاران آسان می کند، زیرا همه چیز در مورد یک شخص یا شرکت ثبت شده و در دسترس است.
بهعنوان یک فروشنده، میتوانید دقیقاً ببینید که مشتری بالقوه چه کاری انجام داده است، و به شما این امکان را میدهد تا مکالمه خود را تنظیم کنید و مسیر صحیح اقدام را راهنمایی کنید. برای مثال، متوجه میشوید که یک سرنخ، مطالعات موردی و ویدیوی کلی شما را دیده است. اگر میخواهید بیشتر بدانید، میتوانید هنگام گپ زدن با آنها در یک وبینار یا مشاوره ثبتنام کنید.
همراه با سیستمهای تلفن VoIP، سیستمهای CRM دید تماسها را برای تماسهای ورودی بهبود میبخشند. وقتی سرنخ با فروشنده تماس می گیرد ، رایانه فروشنده بلافاصله شماره تلفن سرنخ را تشخیص می دهد و تاریخچه آن را نمایش می دهد.
CRM همچنین دید بیشتری را برای مدیران فروش فراهم می کند. مدیر فروش می تواند به سادگی بر عملکرد و فعالیت هر فروشنده نظارت داشته باشد در حالی که کل قیف فروش را زیر نظر دارد.
2. وضوح اهداف
ویژگی کلیدی امتیازدهی CRM، که علاقه یک سرنخ را به محصول یا خدمات شما مشخص میکند، به تیم فروش کمک میکند تا تلاشهای خود را در اولویت قرار دهد. وظایف محول شده به سرنخ ها با توجه به نتایج سرنخ ها برای تیم فروش اولویت بندی می شوند.
ارتباط با مشتری نیز می تواند در CRM شما اولویت بندی شود. سوابق مربوط به تاریخهای تمدید قرارداد آینده و مشتریانی که ممکن است محصول جدیدی را در نظر بگیرند، میتوانند برای پیگیری توسط تیم فروش علامتگذاری شوند.
3. پیگیری را بهبود بخشید
یک سیستم CRM امکان پیگیری شگفت انگیز (و فروش بیشتر) را فراهم می کند. مدیریت یادداشتهای چسبنده روی میز خود را متوقف کنید یا ایمیل یکسان را برای هر سرنخ جدید با پیگیری خودکار با سرنخها و مشتریان کپی و جایگذاری کنید.
سیستم شما پیگیری را در زمانهای مناسب آغاز میکند، تجربه مشتری ثابتی ایجاد میکند و تعداد سرنخهایی که مشتری میشوند را افزایش میدهد.
بازار یابی
CRM در بازاریابی اغلب یک تغییر دهنده بازی است، زیرا بینش قدرتمند، شخصی سازی و فرصت های آزمایشی را ارائه می دهد که در نهایت باعث فروش می شود.
1. ایده ها
زمانی که داده ها در CRM ادغام می شوند، می توان روندها را بررسی کرد و بینش هایی را کشف کرد که سودآوری را افزایش می دهد. به عنوان مثال، یک شرکت می تواند ویژگی های مشترک را در بین مشتریان ایده آل خود که دارای بالاترین ارزش طول عمر هستند، شناسایی کند.
این به شما امکان می دهد تا از پول تبلیغات خود به طور مؤثرتری استفاده کنید و از خرج کردن آن برای مشتریان بالقوه ای که ممکن است به کالاها یا خدمات شما علاقه ای نداشته باشند جلوگیری کنید.
اطلاعات بینش داده شما ممکن است به افزایش درآمد شما نیز کمک کند. برای مثال، در صورت یافتن گروههای خرید مشترک، میتوانید باندلها یا بستههایی برای افزایش فروش ایجاد کنید.
تجزیه و تحلیل شما همچنین می تواند به شما بگوید چه زمانی مشتریان به احتمال زیاد خرید دیگری انجام می دهند. میتوانید پیگیریها و نمایشها را مطابق با تاریخ خرید مورد انتظارتان برنامهریزی کنید.
2. خرده فروشی / شخصی سازی
CRM امکان ارسال پیام مناسب را در زمان مناسب به فرد مناسب می دهد. هنگامی که CRM شما با یک پلت فرم اتوماسیون برای فروش و بازاریابی یکپارچه شده است ، می توانید بر اساس اقدامات اخیر مشتری ایمیل و پیامک ارسال کنید .
بیایید مشتری بالقوه ای را تصور کنیم که مدتی است با شما ارتباط برقرار نکرده است، فقط روی پیوندی در ایمیلی که شما ارسال کرده اید کلیک می کند تا به او در مورد یک پیشنهاد ویژه هشدار دهد. ممکن است بخواهید پیشرو را به عنوان " درگیر " تعریف کنید، یک ایمیل بعدی با یک روایت مشتری جذاب برای آنها ارسال کنید و یک فروشنده را برای تماس با آنها تعیین کنید.
شخصیسازی مزیت بزرگی در جذب مشتریان بیشتر دارد: طبق یک مطالعه مککینزی، 76 درصد از مصرفکنندگان میگویند که شخصیسازی باعث میشود تا یک برند را در نظر بگیرند و 78 درصد میگویند که محتوای شخصیشده احتمال خرید مجدد را افزایش میدهد.
با پیام های شخصی سازی شده، می توانید از تمام اطلاعات موجود در پایگاه داده CRM خود برای ایجاد روابط قوی تر با مشتری استفاده کنید.
با اتوماسیون بازاریابی، میتوانید پیامهای خود را با ایمیلهایی که به صورت پویا دادههای CRM شما را دریافت میکنند و همچنین ایمیلهایی که بهطور خودکار با اقدامات خاصی مانند ثبتنام برای مشاوره ارسال میشوند، سفارشی کنید.
3. آزمایش برای بهبود
راز تقویت پروفایل های بازاریابی، آزمایش است . یک CRM بازاریابی قدرتمند به شما امکان میدهد تقریباً هر چیزی را که فکرش را میکنید آزمایش کنید، از جمله تبلیغات مختلف، پیامهای اس ام اس، تبلیغات، تماسهای مکرر با مشتریان بالقوه و غیره.
داده های آزمایش نشان می دهد که کدام گزینه به جای تکیه بر شهود، در دستیابی به بالاترین سطح سودآوری موفق تر است.
همچنین بخوانید: 14 بهترین CRM برای نمایندگان املاک برای بهبود بهره وری و فروش
آیا کسب و کارهای کوچک و متوسط به ابزار CRM نیاز دارند؟
ارزش بازار جهانی مدیریت ارتباط با مشتری در سال 2020 به 91.1 میلیارد دلار رسید و انتظار میرود با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 14.2 درصد از سال 2021 تا 2028 رشد کند.
برای شرکتها در هر اندازه و صنایع، استفاده از آمار برای بهبود ارتباطات مشتری به یک وظیفه حیاتی تبدیل شده است. در واقع، هیچ زمانی بهتر از زمانی که تازه شروع به کار می کنید برای مدیریت مخاطبین خود وجود ندارد.
هنگامی که یک حضور آنلاین برای شرکت خود ایجاد می کنید، شروع به دریافت اطلاعات مفید در مورد مشتریان و مصرف کنندگان آینده خود می کنید.
CRM می تواند به شما کمک کند پایه ای محکم برای ایجاد و نظارت بر تعاملات با آن مشتریان، جمع آوری اطلاعات در مورد ترجیحات آنها، و تنظیم روال های اتوماسیون بازاریابی برای نقاط تماس تکرار شونده ایجاد کنید.
شما مجبور نیستید تمام وقت در CRM کار کنید : استفاده از دادههایتان برای کار کردن برای شما میتواند به شما کمک کند در رادارهای مشتریان بمانید، فرصتهای فروش جدید پیدا کنید و در زمان صرفهجویی کنید، چه تیم فروش کوچکی داشته باشید یا یک کارآفرین انفرادی که متکی است. در ابتکارات بازاریابی پراکنده برای فروش کسب و کار شما.
همچنین به شما این امکان را میدهد که پول خود را به بهترین شکل ممکن برای دستیابی به مشتریان از طریق کانالهای دلخواهشان هدایت کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها در هر زمان یا هر چیزی که برای خرید نیاز داشته باشند، شما را در نظر خواهند گرفت.
ویژگی های CRM برای مشاغل کوچک و متوسط
البته، اگر به تازگی شروع به ایجاد پایه ای برای مدیریت داده های مشتری کرده اید، به همان ویژگی های CRM به عنوان یک سازمان بزرگ نیاز خواهید داشت.
چند الزام اساسی وجود دارد که هر بازاریاب کسب و کار کوچک باید در نظر داشته باشد، با این حال الزامات خاص CRM بسته به نحوه عملکرد کسب و کار آنلاین شما و میزان بزرگی آن متفاوت است.
این اصول CRM برای مشاغل کوچک عبارتند از:
نقطه کانونی برای اطلاعات مخاطب کسبوکارهای کوچک برای شروع جمعآوری تمام دادههای مشتری، از جمله اطلاعات تماس، شماره تلفن، فعالیتهای فروش، خوشحالی مشتری و غیره، به یک مکان مرکزی نیاز دارند.
با سازماندهی تجربیات و بینشهای مشتری در حین جمعآوری آنها، میتوانید الگوهایی را شناسایی کنید که مواردی مانند محل زندگی اکثر مخاطبان شما و پیامهایی که اغلب به آنها پاسخ میدهند را نشان میدهند.
نکاتی در مورد شروع کار با CRM؟
بهترین راه برای درک کامل نحوه استفاده از نرم افزار CRM برای سازماندهی و رشد کسب و کار خود، درک و انجام دادن است. در اینجا یک راه ساده برای درک مراحل وجود دارد:
با تعریف آنچه می خواهید با CRM به دست آورید، شروع کنید. این امر رضایت مشتری را بهبود می بخشد، فروش را افزایش می دهد یا عملیات را ساده می کند. دانستن اهداف خود به شما کمک می کند تا راه حل مناسب CRM را انتخاب کنید و برنامه ای برای اجرای موثر آنها ایجاد کنید.
راه حل های CRM زیادی وجود دارد که از ویژگی های اولیه تا پیشرفته را شامل می شود. آنچه را که با اهداف و بودجه شما مطابقت دارد انتخاب کنید. راه حلی بیابید که با سیستم های موجود شما ادغام شود و بتواند با رشد کسب و کار شما مقیاس شود.
هنگامی که راه حل CRM خود را انتخاب کردید ، آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. فیلدها را اضافه کنید، گردش کار ایجاد کنید و گزارش هایی ایجاد کنید که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کند. در مرحله بعد، سیستم CRM را به تیم خود معرفی کنید و آموزش نحوه استفاده از آن را ارائه دهید. آنها را تشویق کنید تا بازخورد و پیشنهاداتی برای بهبود ارائه دهند.
هنگام استفاده از CRM، دادههای مربوط به تعاملات مشتری، فروش و سایر معیارهای مرتبط را جمعآوری کنید. از این داده ها برای تصمیم گیری آگاهانه و بهبود عملیات خود استفاده کنید.
74 درصد از شرکت ها می گویند که فناوری CRM دسترسی بهتری به داده های مشتری فراهم می کند.
به دنبال آن، بررسی منظم سیستم CRM و تنظیم تغییرات به موقع. به طور مستمر فرآیندهای خود را بهبود بخشید تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از سیستم CRM خود می برید. به یاد داشته باشید که CRM ابزاری است که به شما در مدیریت بهتر روابط با مشتری کمک می کند.
داشتن یک برنامه و اهداف مشخص قبل از اجرای یک سیستم CRM مهم است. با استراتژی مناسب، نرم افزار CRM می تواند به شما کمک کند تا روابط قوی تری با مشتریان خود ایجاد کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید.
از Cynoteck کمک بگیرید
Sinotec یک شرکت موفق پیاده سازی CRM است که راه حل های CRM را برای مشاغل در هر اندازه ارائه می دهد. با تخصص در Salesforce و Microsoft Dynamics CRM ، ما خدمات جامع پیادهسازی CRM را برای خودکارسازی پردازش پرداخت، ایجاد نمایههای جامع مشتری، ادغام و سازماندهی دادهها در کانالها و موارد دیگر ارائه میکنیم.
علاوه بر این، CRM نقش گسترده ای در تمرکز بر ارتقاء می پذیرد. یک استراتژی برای موفقیت در سیستم تبلیغاتی می تواند به در نظر گرفتن شماره تراکنش های قبلی کمک کند. این بدان معناست که پول برای ترویج جنگهای صلیبی که بر جمعیتشناسی اشتباه تمرکز دارند، هدر نمیرود، چیزی که به طور منظم برای بسیاری از سازمانها اتفاق میافتد.
همچنین، CRM همچنین می تواند کمک بزرگی برای برخورد با کارمندان در هنگام صحبت تلفنی با مشتریان باشد، زیرا می تواند به آنها کمک کند تا انحرافات در تمایلات مشتری را تشخیص دهند و سپس آنها را قادر به ارائه موارد و گسترش مزایا می کند.
استفاده از CRM به عنوان بخشی از هر کسب و کاری گامی در مسیر درست است، به ویژه برای شرکت هایی که از صفحات گسترده برای نظارت بر روابط با مشتری استفاده می کنند.
Cynoteck چگونه می تواند به شما در رفع نیازهای CRM کمک کند؟
راهحلهای CRM Sinotech از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و فناوریهای مبتنی بر داده را یکپارچه میکنند تا به شما در برقراری ارتباط بهتر و انجام تجارت با مشتریان، شرکا و تامینکنندگان کمک کنند.
ما با 10 سال تجربه در خدمات پیاده سازی CRM ، راه حل هایی را ارائه می دهیم که می تواند به طور موثر مشتریان بالقوه را شناسایی، تماس و با آنها ارتباط برقرار کند و در عین حال دیدی جامع از مشتریان شما به دست آورد. یک راه حل جامع CRM از سوی ما، که به دقت پیاده سازی و یکپارچه شده است، مزیت رقابتی را افزایش می دهد، تعامل مشتری را تسریع می بخشد و بستری برای توسعه کسب و کار هوشمند فراهم می کند.
انتظار میرود که CRM در سال 2023 افزایش یابد .
مشاوران مجرب ما نتایج تجاری مورد نظر و نیازهای عملکردی را با شما ارزیابی می کنند و توضیح می دهند که چگونه پلت فرم انتخابی شما می تواند آنها را برآورده کند. ما ویژگیها، قابلیتها و نقشه راه محصول آینده را با تمرکز بر CRM، ERP و سایر فناوریهای مکمل میبینیم .
این بدان معنی است که بدون کد سفارشی غیر ضروری، که ممکن است نگهداری آن گران و دشوار باشد، معماران و توسعه دهندگان می توانند از راه حل ماهر ما برای اتصال فرآیندهای تجاری و الزامات عملکردی شما به مناسب ترین حوزه های محصول استفاده کنند که حداکثر سود را برای شما به ارمغان می آورد.
Salesforce حدود 20٪ از کل بازار CRM را در اختیار دارد .
ما خدمات و راهحلهای پیادهسازی CRM هستیم که برای ارائه سیستمهای CRM مبتنی بر پلتفرم یا تخصصی به منظور سادهسازی فرآیندهای فروش، بازاریابی و خدمات مشتری طراحی شدهاند.
آیا آماده هستید تا کسب و کار خود را با استراتژی های موثر CRM به سطح بعدی ببرید؟
همین امروز با تیم مشاوران متخصص ما تماس بگیرید و پتانسیل کامل روابط مشتری خود را باز کنید.
در نتیجه
CRM می تواند تأثیر قابل توجهی بر هر کسب و کاری که ارزش مشتریان خود را درک می کند و نیاز به اجرای شیوه های کاری کارآمدتر و مولد دارد داشته باشد. به طور خلاصه، استفاده از تکنیک های موثر مدیریت داده های CRM برای بالا بردن کیفیت داده های شما ضروری است.
سازمانها ممکن است دادههای CRM خود را برای دستیابی به نتایج کسبوکار بهتر با اتخاذ یک ساختار مدیریت داده قوی، اطمینان از یکپارچگی و کامل بودن دادهها، استفاده از روشهای پاکسازی و غنیسازی دادهها، و نظارت و بررسی منظم کیفیت دادهها، بهبود بخشند.
سرمایهگذاری در مدیریت و کیفیت دادهها میتواند به سازمانها کمک کند تا به مزیت رقابتی در بازار دست یابند و همچنین مشارکت و حفظ مشتری را افزایش دهند.
بیش از 80 درصد از مشتریان سفر خود را از طریق کانال های دیجیتال به جای تعاملات چهره به چهره آغاز می کنند. بنابراین، بهتر است برای انقلاب CRM آماده شوید!
سوالات متداول:
CRM چیست؟
CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است و یک نرم افزار و استراتژی تجاری است که برای مدیریت تعاملات با مشتریان و مشتریان احتمالی، ساده کردن فرآیندهای فروش و بازاریابی و بهبود رضایت و حفظ مشتری استفاده می شود.
مزایای استفاده از سیستم CRM چیست؟
یک سیستم CRM میتواند مزایای زیادی از جمله بهبود رضایت و حفظ مشتری، افزایش فروش، سادهسازی عملیات و ارائه بینشهای ارزشمند در مورد رفتار و ترجیحات مشتری ارائه دهد.
چه ویژگی هایی را باید در یک سیستم CRM جستجو کنم؟
ویژگی هایی که باید در یک سیستم CRM جستجو کنید به نیازهای کسب و کار شما بستگی دارد، اما برخی از محبوب ترین آنها شامل مدیریت تماس، ردیابی سرنخ و فرصت، اتوماسیون بازاریابی، پیش بینی فروش، گزارش و تجزیه و تحلیل است.
چگونه یک سیستم CRM می تواند به فروش و بازاریابی کمک کند؟
یک سیستم CRM می تواند با ارائه ابزارهایی برای مدیریت سرنخ ها و فرصت ها، خودکارسازی کمپین های بازاریابی و پیگیری عملکرد و پیش بینی های فروش، به فروش و بازاریابی کمک کند.
چگونه سیستم CRM مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنم؟
هنگام انتخاب یک سیستم CRM، اهداف تجاری، بودجه و نیازهای خاص خود را در نظر بگیرید. راه حلی را بیابید که ویژگی ها و ادغام های مورد نیاز شما را ارائه دهد و یک فروشنده معتبر را برای پشتیبانی و خدمات مشتری انتخاب کنید.
crm چیست
منبع
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- یادگیری نصب استابلایزر برق و رفع عیوب آن
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- تاثیر مشارکت هزینهیاب در کاهش هزینه کمپ ترک اعتیاد